چگونه یک پاپ کورن ساز خوب بخریم ؟ | معرفی 7 پاپ کورن ساز پرفروش

شما می توانید با خرید یک دستگاه پاپ کورن ساز به راحتی در منزل و در بهترین حالت ذرت های بوداده خوشمزه را تهیه کنید از خوردن آن لذت ببرید. در حین تماشای فوتبال یا دیدن فیلم و سریال های جذاب می توانید پاپ کورن را میل کرده و لذت ببرید. به صورت عادی تهیه کردن این خوراکی لذیذ کمی دشوار به نظر می رسد و شما نتوانید به راحتی ذرت بوداده تهیه کنید. خیلی از مواقع در حین پخت ذرت سوخته و برخی از دانه های ذرت باز نمی شود. شما می توانید برای رفع این مشکل با خرید یک دستگاه پاپ کورن ساز به راحتی این مسائل را کنار گذاشته و ذرت های خوشمزه را در منزل تهیه کنید. به کمک این دستگاه می توانید هر طعم و مزه ای که دوست دارید تهیه کنید. ذره بوداده یک خوراکی خوشمزه و قابل تهیه می باشد که در مقایسه با چیپس و پفک بسیار مفید است. ذرت بوداده یک میان وعده عالی محسوب شده و دارای فواید زیادی برای سلامت بدن است. در این مطلب از وبلاگ خبری آموزشی فروشگاه اینترنتی میهن کالا ، می خواهیم در مورد خرید دستگاه پاپ کورن ساز مطالبی را برای شما قرار دهیم و در ادامه به معرفی پروفروش ترین پاپ کورن سازها بپردازیم.

نوع محصول

اگر دستگاه پاپ کورن مناسب تهیه کنید به راحتی می تواند تمامی دانه های ذرت را به شکل یکسان و با سرعت بالا برای شما آماده کند. شما می توانید مقداری کمی روغن و نمک به ذرت اضافه کنید تا عمل شکفتن آن به شکل بهتری انجام شود. برخی دستگاه ها بدون نیاز به روغن و مواد اضافه می توانید پاپ کورن تهیه کنید. اگر می خواهید ذرت بوداده شما رژیمی باشد نیازی به اضافه کردن روغن ندارید و باید دستگاهی را تهیه کنید که قابلیت درست کردن پاپ کورن بدون دخالت روغن را داشته باشد. دستگاه پاپ کورن ساز برای انجام وظیفه نیاز به برق دارد و یکی از مشکلات اساسی آن تمیز کردن دستگاه می باشد. نوع دیگری از محصولات وجود دارد که دارای کاسه ی ذرت بوداده مایکروویوی می باشد که تهیه پاپ کرن درون این دستگاه کمی دشوار به نظر می رسد و باید مراحل را با دقت طی کرد.

کاسه ذرت بوداده‌ی مایکروویو

اگر در گذشته برای درست کردن پاپ کورن از کیسه های مایکروویو استفاده می کرده اید امروزه دیگر می توانید از کاسه های استاندارد آن برای درست کردن پاپ کورن استفاده کنید. کاسه های مخصوص ذرت در طی چند دقیقه ذرت را برای شما آماده می کند. برای اینکه ذرت بوداده شما خوش طعم تر شود می توانید مقداری سبزیجات خوش عطر را به این خوراکی لذیذ اضافه کنید. یکی از نقاط ضعف این محصولات تهیه ذرت بوداده خشک می باشد که ممکن است برخی از دانه ها به عمل نیاید.

محصولات تهیه پاپکورن با فشار هوای داغ

این مدل از دستگاه پاپ کورن ساز به وسیله جریان برق روشن شده و تنها با فشار یک کلید و با استفاده از فناوری هوای گرم ذرت بوداده را برای شما تهیه می کند.

13965311911567870

قابلمه تهیه پاپ کورن روی گازی

یکی دیگر از روش های تهیه ذرت بوداده بدین صورت می باشد که دانه های ذرت را در بزرگ ترین اندازه به عمل آورد. باید دقت کنید که قابلمه را در حین پختن تکان دهید تا دانه های ذرت نسوزد.

اندازه ظرف

اندازه ظرف بدان معناست که در هر سری استفاده چند کاسه ذرت بوداده آماده خواهد شد. شما برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که اندازه ظرف دستگاه شما چقدر است باید نحوه کار دستگاه را مطالعه کنید چرا که ریختن بیش از اندازه ذرت باعث می شود تا دستگاه شما صدمه دیده و کارایی درست کردن پاپ کورن کاهش پیدا کند. اگر در هر سری قصد دارید برای دو یا سه نفر ذرت بوداده تهیه کنید بهتر است به دنبال خرید دستگاه پاپ کورن ساز کوچک باشید. بالعکس این قضیه نیز صادق است، در صورتی که می خواهید حجم زیادی از ذرت بوداده تهیه کنید بهتر است دستگاه را متناسب با نیاز خود خریداری کنید ، چرا که ریختن مقداری کمی از ذرت درون دستگاه بزرگ باعث می شود تا طول عمر دستگاه کاهش پیدا کند. دلیل این امر نیز به خاطر گرفتگی دستگاه و داغ شدن بیش از حد آن است. به طور کلی بهتر است دستگاه را متناسب با نیاز مصرفی خانواده خود خریداری کنید چرا که استاندارد نبودن اندازه دستگاه با نیاز خانواده ی شما باعث می شود تا دستگاه به مرور زمان آسیب ببیند.

جنس بدنه ی دستگاه

ظرف های استفاده شده برای درست کردن ذرت بوداده مایکروویوی از مواد پلاستیکی کم ارزش و درجه دوم می باشد و در تولید آنها از مواد شیمیایی استفاده نشده است و باید این اطمینان را داشته باشید که به هیچ وجه سرطان زا نیستند. تولید کنندگان این دستگاه برای سلامت مردم ارزش قائل بوده و برای اینکه بتوانند فروش بهتری داشته باشند محصولات با کیفیتی روانه بازار می کنند. ظرف های مناسب برای تهیه ذرت بوداده روی اجاق گاز می بایست از جنس آلومینیوم باشد تا بتواند به راحتی گرما را به دانه های ذرت داخل قابلمه انتقال داده تا به درستی تهیه شوند. جنس پاپ کورن سازهای الکتریکی از فولاد ضد زنگ است و از درگاه های شیشه ای محکم و ضدخراش استفاده شده است.

کیفیت دستگاه

در هنگام انتخاب می بایست به سطح کارایی دستگاه نگاهی بیندازید چرا که یکی از ملاک های مهم در هنگام خرید می باشد. همه ی ما انتظار داریم که دستگاه خریداری شده دارای جنس باکیفیت و اعلا بوده تا بتواند سال ها برای ما کار کند. برخی شرکت ها کیفیت و کارایی دستگاه را قربانی قیمت می کنند و تصور می کنند که اینگونه سود بیشتری کسب می کنند. پس از مدتی افراد به این موضوع پی می برند که با خرید لوازم خانگی درجه دوم پول خود را به راحتی هدر داده اند. توجه کنید که دستگاه پاپ کورن ساز در انواع مختلف تولید شده است و برترین و بهترین جنس آن از فولاد ضد زنگ و شیشه ضد خراش می باشد. بهتر است از خرید دستگاه پاپ کورن ساز درجه دوم و بی کیفیت اجتناب کنید چرا که احتمال دارد به دلیل حرارت بیش از اندازه انفجار رخ دهد و برای سلامت شما خطرناک است. همچنین با تولید مواد سرطان زا می تواند پاپ کورن را آلوده کند.

سایز ابعاد و وزن آن ها

دستگاه های پاپ کورن ساز در انواع مختلف و سایزبندی متفاوت وجود دارد و در بازار عرضه شده است. در صورتی که می خواهید دستگاه پاپ کورن ساز ظرف مایکروویوی خریداری کنید می بایست متناسب با ابعاد فر مایکروویو خود این کار را انجام دهید. نوع دیگری آن ظرف های پاپ کورن رو گازی هستند که دارای سایزی شبیه به قابلمه ها می باشند و برای تهیه پاپ کورن باید روی گاز قرار گیرند. پاپ کورن های برقی نیز سایزبندی مختلف دارند ولی به طور کلی سایزهای این دستگاه بزرگ و سنگین وزن می باشد برای خرید این نوع پاپ کورن سازها بهتر است قبل از خرید مکان قرار گیری آن را مشخص کنید.

هزینه

دستگاه پاپ کورن ساز در دو نوع روغنی و نیروی هوای داغ تولید و روانه بازار شده است و این امکان را به شما می دهد که با توجه به بودجه خود خریداری کنید. در صورتی که می خواهید دستگاه پاپ کورن ساز با ظرفیت بالا خریداری کنید طبیعتا باید هزینه های بیشتری را متحمل شوید.

popcorn

نظافت دستگاه

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهای خرید دستگاه پاپ کورن ساز امکان تمیز نمودن دستگاه می باشد. دستگاه هایی که با ساختار روغن تولید شده اند راحت تر از سایر دستگاه ها تمیز می شوند. بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که بتوان به راحتی اجزای مختلف آن را جدا کرد و به تنهایی مورد شست و شو قرار داد.

زمان لازم برای تهیه پاپکورن

شما با خرید این نوع از دستگاه ها می توانید به راحتی و در هر زمانی که هوس خوردن ذرت بوداده کرده اید یک کاسه پر از ذرت را کنار خود داشته باشید. اگر دستگاه توانایی تولید ذرت را در سریع ترین زمان ممکن برای شما نداشته باشد قطعا حس شما برای خوردن آن کم خواهد شد. به طور معمول دستگاه پاپ کورن ساز قادر است تا در طول 3 تا 5 دقیقه به راحتی 11 تا 15 لیوان ذرت را برای شما تهیه کنید. شما در هنگام خرید می توانید ویژگی های کلیدی دستگاه را مشاهده کنید و از فروشنده بپرسید که دستگاه توانایی تولید چند لیوان ذرت را در چند دقیقه قادر است.

گارانتی

بهتر است زمانی که قصد خرید دستگاه پاپ کورن ساز را دارید ، دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گارانتی باشد چرا که اگر بعد از خرید دستگاه دچار مشکل شد بتوانید هزینه های خود را دریافت کنید.

ویژگی افزودن انواع ادویجات و چاشنی ها

بعضی از دستگاه ها دارای قابلیت های مختلف می باشند به طوری که شما می توانید چاشنی و ادویه های محبوب خود را در هنگام پخت به ذرت بوداده اضافه کنید تا طعم بهتری داشته باشد. اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد بهتر است بر روی خرید خود دقت کنید.

حرارت خارجی

از جمله مواردی که باعث با کیفیت بودن دستگاه می باشد میزان حرارت خارجی دستگاه می باشد ، به طوری که میزان حرارت زیاد دستگاه باعث شکفته شدن ذرت می شود ولی بدنه ی دستگاه کاملا سرد است. این موضوع بسیار اهمیت دارد چرا که در از سوختگی و بروز مشکلات دیگر پیشگیری می کند. پس در هنگام خرید این موضوع را دست کم نگیرید به ویژه اگر در منزل کودک خردسال دارید.

سایر قابلیت ها

برخی از دستگاه ها علاوه بر داشتن امکانات بالا که یک مزیت محسوب می شود رفاه بیشتری را برای خریداران به ارمغان می آورند. به طور مثال در برخی از دستگاه ها یک پیمانه برای اندازه گیری دانه های ذرت وجود دارد. گاهی دیده شده است که چراغ های گرمایشی و روشنایی در دستگاه تعبیه شده است و دستگاه دارای پوشش و درب های خاصی است.

در ادامه این نوشته می خواهیم چند نمونه از برترین پاپ کورن سازهای سال جدید را به شما معرفی کنیم. باید دقت کنید که در هنگام خرید به نیاز خانواده خود توجه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

پاپ کورن ساز خانگی 1

1) پاپ کورن ساز آرزوم مدل AR258

شرکت آرزوم یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که دارای کیفیت مناسب است. شرکت آرزوم ترکیه ای بوده و در زمینه ی تولید قهوه ساز ، مخلوط کن ، کتری برقی و وسایل آرایشی برقی تخصص دارد. یکی از شاخصه های مفید این شرکت استفاده از رنگ های شاد و با طراوت می باشد که باعث زیبایی محصول می شود. پاپ کورن ساز فوق یک محصول عالی برای تهیه سریع و راحت پاپ کورن می باشد که برای منزل بسیار مناسب می باشد. شما علاوه بر تولید پاپ کورن می توانید اسنک های خوشمزه نیز در منزل تهیه کنید و در کنار خانواده لذت ببرید. دستگاه فوق از دو قسمت پایه و کاسه پلاستیکی تولید و عرضه شده است و مکانیسم کار با آن ساده است. کاسه ی شفاف دستگاه هم به عنوان ظرف سرو و هم به عنوان درپوش قابل استفاده است که یکی از مزایای این دستگاه محسوب می شود. شما ابتدا دانه های ذرت را درون بخش پایه ریخته و درپوش آن را قرار دهید. سپس کلید روشن را بزنید تا دستگاه شما به درست کردن ذرت بوداده کند. در حین درست کردن پاپ کورن نباید درپوش آن را بردارید. یک میله فلزی به عنوان مخلوط کننده در نظر گرفته است که باعث می شود تا حرارت به تمامی نقاط منتقل شود. شما برای اینکه بتوانید پاپ کورن خوشمزه ای درست کنید بهتر است به آن ادویه جات و چاشنی اضافه کنید.

این دستگاه دارای مخزن نچسب بوده و زمان آماده سازی پاپ کورن حدود 3 تا 6 دقیقه می باشد. شما می توانید پس از آماده شدن پاپ کرن به راحتی محصول را زیر و رو کرده و پایه درپوش را جدا کنید. موتور استفاده شده در این دستگاه 850 وات بوده و طول کابل این دستگاه حدود یک متر است.

نقاط قوت:

استفاده آسان از دستگاه – آماده سازی ذرت بوداده در طول 3 تا 6 دقیقه

نقاط ضعف:

ندارد

3339524
پاپ کورن ساز آرزوم مدل AR258

2) پاپ کورن ساز گلد مستر مدل  gm-423  

شرکت گلدمستر یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی و لوازم آرایشی خانم ها و آقایان می باشد و این شرکت در حوزه چینی و بلور نیز فعالیت دارد. سابقه این شرکت در کشور ترکیه حدود 50 سال می باشد. در کشورمان ایران نیز این برند دارای شعبه نمایندگی انحصاری فروش بوده و خدمات پس از فروش ارائه می کند. اغلب محصولات این شرکت در کشور ترکیه تولید شده و تنها بعضی از محصولات به سفارش کشور ترکیه و به این اسم این کشور تولید می شود.

مدل فوق یک دستگاه پاپ کورن ساز از جنس پلاستیک باکیفیت می باشد که دارای پایه و درپوش است و از فناوری هوای داغ برای درست کردن پاپ کورن استفاده می کند. شما برای اینکه این دستگاه به درستی کار کند می بایست در هنگام پختن پاپ کورن مقداری روغن در مخزن بریزید. وزن دستگاه دو کیلوگرم بوده و خودِ دستگاه جمع و جور است. طول و عرض آن 23 در 25 سانتی متر بوده و دارای ظرفیت 2.5 لیتر می باشد. 10 لیوان پاپ کورن را می تواند در سریعترین زمان ممکن آماده کند. توان مصرفی دستگاه 700 وات بوده و یک دستگاه مناسب است. شما علاوه بر تهیه پاپ کورن می توانید به کمک این دستگاه خشکبار مختلف مانند بادام ، پسته ، فندق و … را تهیه کنید.

نقاط قوت:

قابلیت شستشوی آسان – جنس پلاستیکی باکیفیت و با چگالی بالا

نقاط ضعف:

ندارد

2964950
پاپ کورن ساز گلد مستر مدل  gm-423

3) پاپ کورن ساز سنکور مدل SPM 8023

دستگاه فوق یک محصول عالی با عملکرد بسیار معمولی می باشد که مخصوص آماده سازی سریع ذرت است. مکانیسم استفاده شده در این دستگاه از نوع مکانیسم هوای داغ است و از این رو نیازی به افزودن روغن به مخزن نیست ، شما برای تولید پاپ کورن رژیمی می توانید از این محصول استفاده کنید. جنس بدنه ی دستگاه از پلاستیک و فلز مقاوم است و طول آن 21 سانتی متر و عرض و ارتفاع آن 26 سانتی متر است. توان دستگاه معادل 1150 وات است. یکی از مزیت های این دستگاه قابلیت شست و شوی آسان آن می باشد. شما می توانید به راحتی به کمک این دستگاه که درب آن شفاف است پاپ کورن تهیه کنید.

نقاط قوت:

تهیه پاپ کورن بدون نیاز به روغن – توان بالا

نقاط ضعف:

ندارد

پاپ کورن ساز سنکور مدل spm 8023
پاپ کورن ساز سنکور مدل SPM 8023

4) پاپ کورن ساز آریته مدل ۲۹۵۲

دستگاه پاپ کورن ساز آریته دارای توانی معادل 1100 وات می باشد ، این دستگاه بسیار کوچک و جمع و جور بوده و برای مصارف خانگی مناسب است. شما می توانید 60 گرم ذرت بو داده را بدون هیچ روغنی در عرض کمتر از 4 دقیقه تهیه کنید. دستگاه فوق برای استفاده در مجالس یا مهمانی های خانوادگی مناسب است. شما می توانید بدون دخالت دست پس از آماده شدن پاپ کورن آن ها را درون ظرف دلخواه بریزید. دستگاه دارای بدنه پلاستیکی بوده که دارای چگالی بالا می باشد. شما با وجود مخزن شیشه ای دستگاه می توانید مراحل آماده شدن پاپ کورن را مشاهده کنید. پاپ کورن توسط حرارت ایجاد می شود. اگر می خواهید ذرت بوداده طعم دلچسب تری داشته باشد بهتر است به آن نمک و ادویه بزنید. ظرف درون دستگاه به راحتی جدا شده و قابل شستشو می باشد. یکی از مزیت جالب این دستگاه بهره مندی از پایه های پلاستیکی است که از لرزش جلوگیری می کند.

نقاط قوت:

قابلیت شستشوی آسان – آماده کردن 60 گرم پاپ کورن در کمتر از 4 دقیقه

نقاط ضعف:

ندارد

3 353
پاپ کورن ساز آریته مدل ۲۹۵۲

5) پاپ کورن ساز ZEN مدل MJ-GPM810

دستگاه فوق دارای توان 1200 وات بوده و در ابعاد کوچک و وزن یک کیلوگرم تولید و روانه بازار شده است. شما می توانید 60 الی 70 گرم ذرت را در کمترین زمان ممکن ، چیزی حدود 3 الی 5 دقیقه آماده کنید. این دستگاه برای آماده کردن پاپ کورن در کمترین زمان ممکن مناسب است. شما می بایست دانه های ذرت را درون محفظه ریخته و درپوش آن را بپوشانید و کلید روشن دستگاه را بزنید تا عملیات درست کردن ذرت بوداده آغاز شود. از دریچه خروجی می توانید پاپ کورن ها را داخل ظرف بریزید. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک سبک می باشد و درپوش آن شفاف پلاستیکی است. پاپ کورن زمانی که روشن می باشد درون مخزن آن مملو از حرارت می شود و این امر باعث می شود تا پاپ کورن به راحتی آماده شود. دستگاه نیازی به روغن ندارد. امکان شستشوی دستگاه به راحتی امکان پذیر است.

نقاط قوت:

قابلیت شستشوی آسان – آماده کردن 60 گرم پاپ کورن در کمتر از 4 دقیقه

نقاط ضعف:

ندارد

original 339630
پاپ کورن ساز ZEN مدل MJ-GPM810

6) پاپ کورن ساز هانوور مدل ۱۰۲۶

پاپ کورن ساز هانوور دارای ابعاد کوچک بوده و وزن آن یک کیلوگرم می باشد، شما می توانید در هر وعده حدود 100 گرم پاپ کورن را در حداکثر 4 دقیقه تهیه کنید. دستگاه نیازی به روغن ندارد چرا که از سیستم گردش حرارت استفاده می کند. اگر رژیم ندارید و می خواهید پاپ کورن شما خوشمزه شود می توانید مقداری کره به ذرت بوداده اضافه کنید. توان دستگاه 1200 وات است. جنس بدنه ی استفاده شده دستگاه ترکیبی از پلاستیک و فلز است و دارای سیمی به طول یک متر می باشد. شما از درب این دستگاه می توانید نحوه آماده شدن پاپ کورن را مشاهده کنید. علاوه بر تهیه پاپ کورن به کمک دستگاه می توانید پفک هندی نیز تهیه کنید. یکی از مزایای عالی این دستگاه سنسور قطع حرارت خودکار می باشد. این امر باعث می شود تا بعد از آماده شدن پاپ کورن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود.

نقاط قوت:

دارای مکانیسم هوای داغ – سنسور قطع حرارت خودکار – توانایی تهیه 100 گرم پاپ کورن و پفک هندی در هر وعده

نقاط ضعف:

ندارد

پفیلا ساز پاپ کورن ساز دسینی Dessini 1
پاپ کورن ساز هانوور مدل ۱۰۲۶

7) پاپ کورن ساز سایونا مدل SPM-4205

اگر می خواهید در هر وعده پاپ کورن بیشتری تهیه کنید نیاز به این دستگاه خواهید داشت. وزن دستگاه 6 کیلوگرم می باشد و ابعاد آن 5 در 12 در 35 میلی متر است. در هر وعده می توانید حدود 100 گرم پاپ کورن آماده کنید. شما می توانید برای خوش طعم شدن ذرت بوداده مقداری کره به آن اضافه کنید. فرآیند تهیه کردن پاپ کورن توسط دستگاه حدود 5 دقیقه است و دستگاه با مکانیسم هوای داغ کار می کند. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک براق می باشد. شما پس از اتمام کار می توانید دستگاه را به راحتی شستشو دهید. دستگاه از پایه ضد لغزش بهره می برد به طوری که دیگر نگران جا به جایی ناگهانی نخواهید بود. اگر به دنبال دستگاه برای مصارف تجاری ، سالن های ورزشی ، سینما و یا مصارف خانگی هستید ما به شما این دستگاه را پیشنهاد می کنیم.

نقاط قوت:

دارای مکانیسم هوای داغ – توانایی تهیه 100 گرم پاپ کورن در هر وعده

نقاط ضعف:

ندارد

390 592638
پاپ کورن ساز سایونا مدل SPM-4205

2 دیدگاه در “چگونه یک پاپ کورن ساز خوب بخریم ؟ | معرفی 7 پاپ کورن ساز پرفروش

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو