کدام دستگاه ساندویچ ساز و اسنک ساز مناسب خرید است ؟

با بروز شدن تکنولوژی استفاده از دستگاه ساندویچ ساز رونق گرفته است. یکی از لوازم خانگی مورد نیاز هر خانواده دستگاه ساندویچ ساز است. شما می توانید در کمترین زمان ممکن به کمک ساندویچ ساز ، ساندویچ های خوشمزه ای را میل کنید. اگر از جمله افرادی هستید که به خوردن ساندویچ های متنوع علاقه دارید می توانید خرید یک دستگاه ساندویچ ساز یا همان اسنک ساز را در دستور خود قرار دهید. در این مقاله راهنمای خرید و معرفی بهترین مدل های ساندویچ ساز واسنک ساز می پردازیم.

انواع ساندویچ ساز یا همان اسنک ساز

قبل از شروه هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنیم که اسنک سازها در واقع همان ساندویچ سازها هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. به طور کلی اسنک سازها از دو صفحه تشکیل شده است. دو صفحه دارای مکان های خاصی برای قرار گرفتن ساندویچ ها هستند. تعداد جایگاه ها در ساندویچ ها سازهای مختلف متفاوت است. در وسط ساندویچ ساز یک برآمدگی ایجاد شده است که نان مربعی ساندویچ به دو نیم تقسیم می شود.

در هنگام خرید ساندویچ ساز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید یک دستگاه ساندویچ ساز و اسنک ساز باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهیم که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

اندازه ساندویچ ساز

دستگاه اسنک ساز در سایزهای مختلف و مدل های متنوع در بازار وجود دارد که شما بسته به نیاز خانواده خود می توانید آن را تهیه کنید. ساندویچ سازها را بهتر است بر اساس تعداد خانه ها و عمق انها بخش بندی کنید. کوچک ترین سایز این دستگاه ها از نوع 2 نان تُست می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

در این نوع از اسنک سازها شما می توانید دو عدد نان تست را قرار دهید و در پایان 4 ساندویچ مثلثی شکل داشته باشید. اگر دوست دارید که ساندویچ شما پر از مخلفات باشد بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که دارای عمق بیشتری باشد. برخی از دستگاه ها دارای قابلیتی هستند که می توانید متناسب با قطر ساندویچ خود میزان عمق دستگاه را تعیین کنید.

مدل اسنک ساز

انتخاب مدل اسنک ساز یک امر سلیقه ای می باشد. در بازار برندهای مختلفی وجود دارند که ساندویچ سازهای مناسب عرضه کرده اند. شما می بایست ابتدا فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید. خیلی از ساندویچ سازهای امروز با ایجاد اشکال مختلف بر روی نان باعث زیبایی ساندویچ می شوند.

سرعت داغ شدن ساندویچ ساز

در برخی اسنک سازهای امروزی المنت هایی برای داغ شدن سریع دستگاه تعبیه شده است. اگر نیاز دارید که در سریعترین زمان ممکن ساندویچ خود را تهیه کنید بهتر است از این دستگاه ها خریداری کنید. پس یکی از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه کنید سرعت داغ شدن ساندویچ ساز می باشد.

محفظه جمع کردن سیم

یکی از قابلیت های جالبی که در بسیاری از ساندویچ سازهای امروزی قرار گرفته است امکان جمع کردن سیم به صورت اتوماتیک داخل دستگاه می باشد.

ropped2

تایمر در ساندویچ و اسنک ساز

تایمر در ساندویچ سازهای جدید دیده می شود. تنظیمات تایمر به گونه ای می باشد که به شما این امکان را می دهد که در هنگام اتمام کار با دستگاه شما را باخبر کند.

قابلیت باز شدن و تمیز کردن اسنک ساز

یکی از نکات مهم در هنگام خرید دستگاه اسنک ساز امکان شستشو و تمیز کردن آن می باشد. ساندویچ سازی را انتخاب کنید که به راحتی از هم جدا شده و قابل تمیز شدن باشد. اگر صفحات دستگاه قابل جدا شدن نباشد بهتر است بعد از خنک شدن دستگاه آن را تمیز کنید.

میزان مصرف برق در دستگاه ساندویچ ساز

توجه به میزان مصرف برق در دستگاه اسنک ساز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هزینه های برق رو به افزایش است. پس بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که میزان مصرف بهینه انرژی داشته باشد.

پرفروش ترین ساندویچ اسنک سازها در ایران

قصد داریم در ادامه در مورد پرفروش ترین ساندویچ سازها مطالبی را برای شما قرار دهیم. اگر می خواهید ساندویچ ساز خریداری کنید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

1) ساندویچ ساز فلر مدل SM275

فلر در زمینه تولید لوازم خانگی تبحر دارد و محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده است. ساندویچ ساز مذکور از برند فلر رتبه نخست پر فروش ترین ساندویچ سازها را دارد. این ساندویچ ساز از دو صفحه تشکیل شده است که روی هر کدام از این صفحات 4 خانه می باشد و می توانید 8 عدد ساندویچ مثلثی کوچک درست کنید.

بر روی دستگاه دو چراغ مربوط به ترموستات قرار گرفته است تا وضعیت کارکرد دستگاه نمایش داده شود. یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه جدا شدن صفحات و شستشوی آسان آن می باشد. جنس دستگاه از تفلون نچسب است و مانع از چسبیدن ساندویچ به کف دستگاه می شود.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب
  • دارای قابلیت جدا شدن صفحات از هم
  • دارای قفل ایمنی

نقاط ضعف

  • نداشتن قابلیت خاموشی خودکار
1) ساندویچ ساز فلر مدل SM275
ساندویچ ساز فلر مدل SM275

2) ساندویچ ساز کنوود مدل SM640

یکی از ساندویچ سازهای معروف مدل فوق می باشد که از برند کنوود است. این ساندویچ ساز قادر است علاوه بر درست کردن اسنک، مواد غذایی را گریل کند. در این دستگاه دو محل برای قرار دادن نان تعبیه شده است و در نهایت 4 عدد ساندویچ مثلثی می توانید درست کنید. یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه قفل بر روی دسته برای بسته شدن دستگاه می باشد.

همچنین وجود پایه های ضد لغزش ، نمایشگر میزان حرارت و چراغ روشن شدن دستگاه از دیگر ویژگی های این دستگاه است. علاوه بر موارد گفته شده طراحی جالب دستگاه به گونه ای می باشد که شما را مجذوب خود می کند. دستگاه را می توانید تا 180 درجه باز کنید و آن را به عنوان تابه استفاده کنید. جنس صفحات دستگاه از تلفون نچسب است که مانع از چسبیدن غذا می شود.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب
  • دارای گریل
  • دارای قفل ایمنی
  • دارای صفحات جداشونده

نقاط ضعف

  • سیستم قطع خودکار
2) ساندویچ ساز کنوود مدل SM640
ساندویچ ساز کنوود مدل SM640

3) ساندویچ ساز تفال مدل SM1552

ساندویچ ساز تفال از جمله برندهای کشور فرانسه می باشد که این کمپانی با داشتن قابلیت های فراوان طرفداران زیادی دارد. در این دستگاه از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده شده است که ماندگاری محصول را افزایش می دهد.

اسنک ساز فوق از دو صفحه با پوشش نچسب تشکیل شده است که این صفحات قابلیت جدا شدن از هم را ندارند. دستگاه فوق دارای 2 خانه می باشد که در نهایت شما می توانید 4 عدد ساندویچ مثلثی درست کنید. کمپانی تفال بر روی این دستگاه چراغی قرار داده است که به کمک آن می توانید از روشن یا خاموش بودن دستگاه مطلع شوید.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب
  • دارای قفل ایمنی

نقاط ضعف

  • سیستم قطع خودکار
  • نداشتن گریل
  • نداشتن قابلیت جدا شدن صفحات
3) ساندویچ ساز تفال مدل SM1552
ساندویچ ساز تفال مدل SM1552

4) ساندویچ ساز کاپر مدل SW 401

کاپر یکی از کمپانی های معروف در زمینه تولید محصولات خانگی با کیفیت می باشد. اسنک ساز فوق دارای صفحه ثابت از جنس تلفون می باشد که قابل جدا شدن نمی باشد. جنس صفحات به گونه ای می باشد که بدون چسبیدن مواد غذایی می توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه علاوه بر درست کردن ساندویچ می تواند گریل کردن مواد غذایی را نیز به دنبال داشته باشد. شما بدون استفاده از روغن می توانید گریل کردن مواد غذایی را انجام دهید. ظاهر دستگاه به گونه ای می باشد که شما می توانید زیبایی خاصی به آشپزخانه خود ببخشید.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب
  • دارای گریل

نقاط ضعف

  • فاقد صفحات جداشونده
3524311
ساندویچ ساز کاپر مدل SW 401

5) اسنک ساز هاردستون مدل SMP7202

یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی برند هاردستون می باشد. این برند به گونه ای می باشد که طرفداران زیادی دارد. موتور دستگاه بسیار قدرتمند بوده و می تواند به سرعت بالا دستگاه را گرم کند تا شما در مدت زمان کوتاهی بتوانید ساندویچ خود را آماده کنید.

اسنک ساز فوق از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و دستهای که بر روی محصول تعبیه شده است از جنس عایق حرارتی می باشد که حس سوختگی را کاهش می دهد. شما می توانید به راحتی محصول را باز و بسته کنید. این ساندویچ ساز از دو صفحه تشکیل شده است که نهایت می تواند 4 ساندویچ مثلثی برای شما به ارمغان بیاورد.

برای خانواده هایی که کم جمعیت می باشند مفید است. از دیگر ویژگی های کلیدی این محصول می توان به چراغ نشانگر موجود بر  روی بدنه و ترموستات ایمنی جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد دستگاه و قفل ایمنی برای درب محصول اشاره کرد.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب
  • دارای گریل
  • دارای صفحات جدا شونده

نقاط ضعف

  • ندارد
ساندویچ ساز7 SMP7202 هاردستون
ساندویچ ساز هاردستون مدل SMP7202

6) ساندویچ ساز فیلیپس مدل HD2393

شما به کمک اسنک ساز فوق می توانید ساندویچ های کوچک و گرم درست کنید. در صفحات این ساندویچ ساز دو خانه قرار گرفته است که در مجموع می توانید 4 ساندویچ مثلثی درست کنید. صفحات این دستگاه از جنس نچسب بوده و به راحتی تمیز می شود.

به دلیل اینکه صفحات دستگاه از هم جدا نمی شود بهتر است تا سرد شدن کامل دستگاه صبر کنید و سپس اقدام به شستشوی دستگاه کنید. دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در هنگام کار دستگیره و دیگر قسمت های آن خنک باقی می ماند تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید و لذت ببرید.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب

نقاط ضعف

  • نداشتن گریل
  • نداشتن قابلیت صفحات جدا شونده
  • نداشتن سیستم قطع کن خودکار
3110296 1
ساندویچ ساز فیلیپس مدل HD2393

7) ساندویچ ساز مولینکس مدل SM1540

یکی از برندهای معروف فرانسوی در زمینه تولید موفق لوازم خانگی مولینکس می باشد. این اسنک ساز به دلیل طراحی جالب و امکاناتی که دارد توانسته است نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. ساندویچ ساز فوق از دو صفحه تشکیل شده است که به راحتی می تواند 4 ساندویچ مثلثی را برای شما آماده کنید.

بر روی درب آن قفل تعبیه شده است و همچنین دارای دو چراغ نشانگر می باشد که نشان دهنده خاموش یا روشن بوده دستگاه است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است. محفظه جمع کننده سیم در زیر دستگاه تعبیه شده است که باعث می شود تا پس از پایان کار به راحتی سیم را جمع کنید.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب

نقاط ضعف

  • نداشتن گریل
  • نداشتن سیستم قطع کن خودکار
  • نداشتن صفحات جدا شونده
ساندویچ ساز مولینکس مدل التراکامپکت SM1540 3 1
ساندویچ ساز مولینکس مدل SM1540

8) اسنک ساز متئو مدل MSM70

یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی متئو می باشد که محصولات این برند زبانزد خاص و عام است. ساندویچ ساز فوق در رتبه هشتم پرفروش ترین ها قرار دارد. با کمک این دستگاه می توانید حدود 4 عدد ساندویچ مثلثی درست کنید. اسنک ساز دارای روکش نچسب بوده و از چسبیدن مواد غذایی به کف دستگاه جلوگیری می کند.

در این دستگاه صفحاتی برای گریل کردن مواد غذایی تعبیه شده است که شما می توانید به آسانی گوشت و مرغ را گریل کنید. امکان قفل شدن دستگاه برای افزایش ایمنی وجود دارد. بدنه دستگاه عایق حرارت است و در طول مدت فعالیت داغ نمی شود.

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • تنوع رنگ بالا

نقاط ضعف

  • ظرفیت پایین
msm 70 sw
ساندویچ ساز متئو مدل MSM70

9) اسنک ساز آرزوم مدل AR2008

اگر به دنبال خرید یک اسنک ساز زیبا برای آشپزخانه خود هستید ما به شما این محصول را پیشنهاد می کنیم. محصول فوق یکی از ساندویچ سازهای مناسب برند ترکیه ای می باشد. دو صفحه مربعی در این دستگاه تعبیه شده است که برای تهیه 4 ساندویچ مثلثی کاربرد دارد. چراغ نشانگری برای قرار دادن جریان پخت بر روی صفحه وجود دارد. از ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به دارا بودن صفحات وافل و گریل اشاره کرد. اگر می خواهید چند محصول را با هم داشته باشید این گزینه مناسب است.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب
  • دارای گریل
  • دارای صفحات جدا شونده

نقاط ضعف

  • نداشتن سیستم قطع کن خودکار
ساندویچ ساز
ساندویچ ساز آرزوم مدل AR2008

10) اسنک ساز همیلتون مدل ۱۱۳۹

اسنک ساز همیلتون دارای 4 خانه می باشد که می تواند 8 ساندویچ مثلثی را به شما تحویل دهد. با استفاده از این دستگاه می توانید مواد غذایی خود را به راحتی گریل کنید. دستگاه دارای 4 صفحه متحرک و قابل تعویض می باشد. صفحات استفاده شده در این مدل نچسب بوده و غذا به کف دستگاه نمی چسبد. دو عدد چراغ بر روی دستگاه برای وضعیت روشن و یا خاموش بودن دستگاه قرار گرفته است. کار کردن با دستگاه راحت می باشد به طوری که شما می توانید صفحات را تا 180 درجه باز کنید و به راحتی مواد غذایی را درون دستگاه گریل کنید.

نقاط قوت

  • دارای تابه نچسب
  • دارای صفحات جدا شونده

نقاط ضعف

  • نداشتن نشانگر LED
ساندویچ ساز
ساندویچ ساز همیلتون مدل ۱۱۳۹

سخن آخر

در این مقاله سعی شد شما را روند خرید یک ساندویچ سازها یا همان اسنک ساز خوب و مناسب آشناکنیم. در این راهنمای خرید به معرفی مهمترین نکات در خرید یک اسنک ساز پرداختیم. بهترین مدل های اسنک ساز نیز در ادامه معرفی شد.

5 دیدگاه در “کدام دستگاه ساندویچ ساز و اسنک ساز مناسب خرید است ؟

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  5. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو