راهنمای خرید مچ بند هوشمند و پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند در ایران

پیشرفت تکنولوژی به گونه ای پیش رفته است که در سال های اخیر خرید مچ بند هوشمند افزایش یافته است و در دل مردم جا باز کرده است. شما می توانید نگاهی به سهم افزایشی گجت های هوشمند بازار بیندازید تا متوجه این امر شوید که در بین مردم طرفداران زیادی دارد. ساعت و مچ بند هر دو از طرفداران زیادی در بین مردم برخوردار می باشند و کارایی نسبتا یکسانی دارند اما بین این دو تفاوت هایی نیز دیده می شود. خرید مچ بند از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و هدف های مختلفی را دنبال می کند. مچ بند هوشمند دارای امکانات ردیابی بوده و برای حفظ اندام و برنامه های ورزشی موثر است. چرا که شما می توانید به راحتی کنترل ورزش های مختلف را به کمک این مچ بندها در دست بگیرید. مچ بندهای هوشمند نسبت به ساعت های هوشمند از وزن کمتری برخوردار است و کوچک تر می باشند. اگر می خواهید تحرک زیاد داشته باشید بهتر است از مچ بند هوشمند استفاده کنید. اهالی ورزش به دنبال یک مچ بند سبک هستند تا بتوانند به راحتی کار کنند. خرید مچ بند هوشمند باعث می شود تا شما از وضعیت سلامتی خود باخبر شوید.

در دنیای امروز شاهد انواع مچ بندهای هوشمند با امکانات مختلف هستیم که انتخاب بین آن ها کمی دشوار می باشد. شما برای خرید مچ بند هوشمند می بایست برخی نکات را رعایت کنید. مچ بند می بایست قدرت ارزیابی حرکات ورزشی را داشته باشد ، تعداد قدم های پیموده شده را بیان کند و شمارش تپش قلب داشته باشد. همچنین مچ بند هوشمند وضعیت خواب را نمایش می دهد. چیزی که ما را به سوی یک خرید موفق سوق می دهد خواسته هایمان می باشد که می بایست ابتدا بدانیم که چه خواسته هایی از مچ بند هوشمند داریم و آیا با خرید مچ بند می توانیم نیازهای خود را مرتفع کنیم یا خیر. برای همین امر می خواهیم در این بخش ابتدا به معرفی معیارهای گوناگون برای خرید مچ بند هوشمند بپردازیم و سپس انواع برتر مچ بندهای هوشمند را بیان کنیم. در صورتی که شما هم قصد خرید مچ بندهای هوشمند را دارید در ادامه این مطلب ، با ما همراه باشید.

در سال های گذشته مشخص کردن تعداد ضربان قلب هر فرد به صورت روزانه و یا میزان استرس و کالری جذب شده و تعداد گام های برداشته شده در طول 24 ساعت قابل تشخیص نبود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی موارد گفته شده به راحتی قابل اندازه گیری می باشد. شما می توانید با خرید یک مچ بند هوشمند عالی تمامی موارد را اندازه گیری کنید. موارد گفته شده همگی توسط مچ بندهای هوشمند قابل اندازه گیری می باشد و این امر در ساعت های هوشمند امروزی دیده نمی شود.

مچ بند هوشمند برای رده های سنی مختلف در بازار وجود دارد ، حتی این مچ بندها بر اساس جنسیت نیز طبقه بندی می شوند. برخی از مچ بندها دارای طراحی زیبا بوده و برخی دیگر بیشتر بر روی امکانات داخلی کار کرده اند. در کل تمامی مچ بندهای هوشمند یک کار را انجام می دهند و آن هم حفظ سلامتی و تناسب اندام است.

گجت های هوشمند امروزی توانایی اندازه گیری میزان کالری مصرفی را دارند و می توانند پارامترهای مختلف سلامتی را بسنجند. علاوه بر موارد گفته شده مچ بندهای هوشمند دارای قابلیت های فوق العاده دیگری نیز هستند که در رابطه با سلامتی می باشد. مچ بندهای هوشمند می توانند اوقات خواب و استراحت شما نیز فعال باشند و بدن شما را کنترل کنند. دقت کنید که این دستبندها کمی گران تر هستند.

fb042db67be65450689207d2b4c45071 XL

معیار های خرید مچ بند هوشمند

ارزیابی وضعیت تناسب بدن

یکی از ویژگی های کلیدی این مچ بندها اندازه گیری دائمی وضعیت سلامتی بدن شما می باشد. به عنوان مثال تعداد قدم های برداشته شده در 24 ساعت را اندازه گیری می کنند و مسافت طی شده را به صورت دقیق برای شما اعلام می کنند. سطح کالری جذب شده ، تعداد تپش قلب و همچنین میزان حرکات ورزشی انجام شده مانند دویدن ، دوچرخه سواری و حرکات هوازی را نشان می دهند. به هر میزان که مچ بند شما هوشمندتر باشد شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید. یکی از پارامترهای مهم در هنگام خرید دستگاه دقت اندازه گیری آن می باشد که تمام فعالیت ها را به صورت دقیق برای شما بیان کند. مچ بندهایی که دارای اندازه گیری میزان ضربان قلب هستند با دقت بیشتری تمامی فعالیت های ورزشی را ثبت می کنند.

مچ بند هوشمند مجهز به  GPS

در خرید مچ بند هوشمند دقت کنید که ویژگی جی پی اس داشته باشد چرا که برای فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری ، کوهنوردی و پیاده روی مناسب است. از این مدل مچ بندهای هوشمند می توان به Charge HR محصول کمپانی Fitbit اشاره کرد. در صورتی که یک ورزشکار حرفه ای هستید و می خواهید به صورت دقیق اطلاعات ثبت شده را ارزیابی کنید می توانید بر روی این مدل مچ بندها حساب باز کنید.

‌‌‌بررسی میزان و وضعیت خواب

یکی از پارامترهایی که در هنگام خرید مچ بند هوشمند باید رعایت کنید ارزیابی چگونگی متابولیسم بدن می باشد ، همچنین بررسی وضعیت خواب نیز مهم است. مچ بندها خواب را از دیدگاه های مختلفی مانند خواب سبک ، سنگین و تعداد مرتبه های بیدار شدن در طول 24 ساعت اندازه گیری می کنند. نمی توان به طور قطع عنوان کرد که ارزیابی آنها صحیح است و گاهی دارای خطا می باشند. دستبند هوشمندی که فقط سنسور شتاب سنج دارد میزان خواب شخص را طبق میزان حرکت مچ دست محاسبه می کند.

اگر می خواهید مچ بندی خریداری کنید که میزان خواب را به صورت دقیق تر اندازه گیری کند باعث دارای ویژگی های مختلف نظیر سنجش تپش قلب در 60 ثانیه ، سرعت نف کشیدن ، حرارت بدن و واکنش گالوانیکی پوست در برابر هیجانات باشد. پس بهتر است به دنبال مچ بندی باشید که دارای ویژگی های بالا باشد تا نتایج را دقیق تر برای شما بیان کند.

امکان سازگاری با سیستم عامل اسمارت فون

مچ بند هوشمند شما باید سازگار با سیستم عامل موبایل باشد ، نرم افزارهای انحصاری وجود دارد که باید بر روی گوشی هوشمند نصب شده تا هماهنگ شود. به عنوان مثال شرکت سازنده مختلف مانند سامسونگ فقط ابزارهای آندرویدی را پشتیبانی می کند. اما جدیدا کمپانی هایی که به صورت اختصاصی در تولید مچ بند هستند تمامی سیستم عامل های مختلف را پشتیبانی می کنند.

باتری مچ بند هوشمند

از دیگر ویژگی هایی که یک دستبند هوشمند باید داشته باشه زمان عمر باتری دستگاه می باشد. در طول روز فعالیت های متعددی صورت می گیرد که می بایست عمر باتری دستگاه جوابگوی نیاز شما باشد. این فعالیت ها می توانند فعالیت ورزشی باشد و یا امکان مکالمه با دستگاه باشد. برخی از شرکت ها به عمر باتری دستگاه اهمیت ویژه می دهند.

امکان مکالمه

برای ورزشکاران قطعا خرید مچ بند هوشمند دارای اولویت سلامتی می باشد و برای ارزیابی نتایج می باشد اما گروهی دیگر هستند که انتظار ویژگی های بیشتری از محصول دارند ، امکان مکالمه یکی از امکاناتی است که می توانید در هنگام خرید به آن توجه کنید. کسانی که به دنبال خرید دستگاهی هستند که دارای امکان مکالمه باشد قطعا در مصرف موبایل خود صرفه جویی می کنند.

نمایشگر مچ بند هوشمند

در ابتدا مچ بندهای هوشمند برای شمارش قدم های فرد تولید و عرضه می شده است که این اطلاعات در نرم افزار اسمارت فون قابل مشاهده بود. اما با گسترش تکنولوژی فناوری های مختلف طراحی باعث شده است که اطلاعات به راحتی در نمایشگر مچ بند قابل رویت می باشد و شما برای مشاهده اطلاعات نیاز به گوشی ندارید. این امر باعث می شود تا مراجعه استفاده کنندگان به تلفن های هوشمند کاهش پیدا کند.

قیمت مچ بند هوشمند

همانطور که در ابتدا عنوان شود مچ بندهای هوشمند با ویژگی و امکانات مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام قیمت های مختلفی دارد. قطعا یک مچ بند هوشمند صد هزارتومانی با یک مچ بند هوشمند یک میلیون تومانی از نظر کارایی و ظاهر قابل قیاس نیست. عاملی که باعث افزایش قیمت مچ بندها می شود تعداد سنسورهای استفاده شده در آن و قابلیت مکالمه می باشد. برخی از برندها تنها به لطف برند معتبری که دارند قیمت بالایی برای محصولات خود در نظر می گیرند و امکانات قابل بیانی در مچ بندها ندارند. ما به شما توصیه می کنیم همیشه در هنگام خرید مچ بند هوشمند نیازهای خود را در نظر بگیرید و بسته به نوع نیاز خود خرید مچ بند را در دستور کار قرار دهید. هر چند که با توجه به نوسانات نرخ ارزی کشور امکان اعلام نرخ ثابت برای محصولات قابل بیان نیست اما بهتر است محصولات را بر اساس نیاز خود و با توجه به بودجه خود خریداری کنید.

پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند در ایران

در میان انبوهی از مچ بندهای هوشمند موجود در بازار برخی از شرکت ها توانسته اند با طراحی های مناسب و کاربرپسند ، بخش بزرگی از سهم بازار را در اختیار داشته باشند. ما می خواهیم در ادامه ده مدل از پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند در بازار را بیان کنیم.

1) مچ‌ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

مچ بند مذکور از برند معروف شیائومی می باشد که دارای امکانات زیادی به نسبت قیمت می باشد که شما می توانید این مچ بند هوشمند را به راحتی و با خیال راحت خریداری کنید و لذت ببرید. صفحه نمایش به کار رفته در آن OLED بوده و ۰.۷۸ اینچی می باشد. این مچ بند به اسمارت فون های آندروید و اپل متصل نمود و نحوه اتصال آن از طریق بلوتوث می باشد. دستگاه فوق دارای حسگر محاسبه میزان ضربان قلب و NFC می باشد. باتری تعبیه شده در این مچ بند یکی از نقاط قوت آن می باشد که دارای توانایی بالایی است و به میزان 110 میلی آمپر ساعتی می تواند تا یک ماه شارژ نگه دارد. مچ بند هوشمند شیائومی دارای قابلیت ضد آب و ضد گردوخاک بوده و تا عمق 50 متری زیر آب قادر است به خوبی کار کند.

نقاط قوت:

رزولویشن بالای صفحه نمایش – قیمت مناسب – قابلیت اتصال به گوشی های اندورید و ios – شارژدهی عالی – ضد آب

نقاط ضعف:

ندارد

4559188
مچ‌ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3

2) مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 2

شرکت شائومی توانسته است با تولید مچ بندهای هوشمند مناسب برند خود را اعتبار بالاتری ببخشد. مچ بندهای شیائومی دارای باتری های پرقدرت می باشد که همین امر باعث می شود تا کاربران به سمت خرید این نوع از مچ بندها بروند. صفحه نمایش به کار رفته در این محصول OLED است. به کمک نمایشگر دستگاه می توانید ساعت را مشاهده کنید و همچنین امکان مشاهده تپش قلب ، تعداد قدم های برداشته شده و … وجود دارد. دقت اندازه گیری در این دستگاه بالا می باشد و توانسته است گواهی IP67 را که نشان دهنده پایداری در مقابل خط و خش و آب و گرد و خاک می باشد را کسب کند. از دیگر ویژگی های این مچ بند هوشمند و خوش ساخت می توان به اطلاع رسانی دریافت اعلان ها ، جواب دادن به تماس دریافتی ، بررسی وضعیت خواب و نیز امکان پیدا کردن مچ بند توسط گوشی نام برد.

علاوه بر امکانات گفته شده امکان باز کردن قفل گوشی توسط مچ بند بدون احتیاج به زدن مرز یا وارد کردن اثر انگشت وجود دارد. بدین صورت زمانی که مچ بند هوشمند به گوشی نزدیک شود قفل گوشی باز می شود.

نقاط قوت:

میزان دقت بالا – سطح کیفی ساخت عالی – شارژدهی عالی – برنامه کاربردی – نمایشگر با مصرف کم باتری

نقاط ضعف:

کار نکردن نوتیفیکیشن در برخی اوقات

612581
مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 2

3) مچ بند هوشمند مدل M2

مچ بند فوق دارای نمایشگر ۰.۴۲ اینچی بیضی شکل می باشد که بسیار سبک است. شما می توانید از این مچ بند هوشمند استفاده کنید و لذت ببرید چرا که دارای بند نرم و منعطف می باشد و روی هر مچی قرار می گیرد. مچ بند توانایی اعلان کلیه تماس ها و پیام ها را به صورت ویبره دارا می باشد اما نمی توان به تماس ها پاسخ داد یا آن را رد کرد. به صورت کاملا اتوماتیک میزان تپش قلب اندازه گیری می شود و هر وقت تپش قلب از حالت نرمال خارج شود هشدار آن زیاد شده و می توان تعداد ضربان قلب را مشاهده کرد. در این مچ بند هوشمند قابلیتی تعبیه شده است که می توان سطح کیفی خواب را اندازه گیری کرد. خواب سبک و سنگین و زمان بیداری به صورت خودکار توسط موبایل ثبت می شود. تعداد قدم های شمارش شده و فاصله پیموده شده و همچنین میزان کالری سوزانده شده توسط حسگر قابل ثبت می باشد. شما می توانید فعالیت های ورزشی را به صورت روزانه و هفتگی ثبت کنید. از دیگر ویژگی های کلیدی این مچ بند می توان به کورنومتر و اندازه گیری فشار خون اشاره کرد. برد باتری محصول 80 میلی آمپر است که تقریبا می تواند حدود 20 روز شارژ نگه دارد.

نقاط قوت:

سبک و خوش دست – اندازه گیری خودکار ضربان قلب و هشدار در صورت خارج شدن از حالت نرمال – اندازه گیری فشار خون

نقاط ضعف:

کار نکردن نوتیفیکیشن در برخی اوقات

2481611
مچ بند هوشمند مدل M2

4) مچ بند هوشمند شیائومی Amazfit Arc

یکی از قابلیت هایی که در این مچ بند متفاوت تر از سایر مچ بندهای هوشمند می باشد ظاهر آن است. نمایشگر OLED مربعی و زیبایی در این دستگاه به کار رفته است که دارای اندازه ۰.۴۲ اینچ است. بند آن پلاستیکی و انعطاف پذیر بوده که نقش یک مکمل را برای نمایشگر اجرا می کند. به طور کلی نمی توان بند مچ بند را تعویض کرد اما می توان برای هر مچ دستی آن را سازگار کرد. مانند سایر مچ بندهای هوشمند شیائومی این دستگاه نیز امکان شمارش تعداد گام ها را دارا می باشد و می توان تپش قلب را اندازه کرد و برای اندازه گیری میزان مصرف کالری و مشاهده وضعیت خواب مناسب است. شما می توانید به کمک این مچ بند هوشمند از نوتیفیکیشن های موبایل توسط ویبره با خبر شوید. باتری دستگاه 70 میلی آمپر می باشد که با یک بار شارژ کردن حدود 20 روز می توانید از دستگاه استفاده کنید. اگر قصد خرید یک مچ بند هوشمند و شیک را دارید می توانید بر روی این محصول حساب باز کنید.

نقاط قوت:

طراحی زیبا و منحصربه فرد – اعلان نوتیفیکیشن های موبایل با ویبره – باتری بادوام

نقاط ضعف:

عدم امکان تعویض بند مچ بند هوشمند – عدم امکان پاسخ دهی یا رد تماس

xiaomi amazfit arc black animation1
مچ بند هوشمند شیائومی Amazfit Arc

5) مچ‌ بند هوشمند سونی مدل SWR12

مچ بند هوشمند سونی مدل SWR12 فاقد صفحه نمایش می باشد و به صورت کاملا منسجم طراحی شده است. شما با فشار دادن کلید پاور می توانید مچ بند را روشن کنید و سه چراغ ال ای دی به صورت متوالی روشن و خاموش می شوند. دستگاه دارای تکنولوژی NFC می باشد که کاربردی است.

مچ بند هوشمند فوق دارای حسگر ضربان قلب است که می تواند به راحتی میزان تپش قلب شما را اندازه گیری کند و قادر است زمان خوا و بیداری شما را محاسبه کند. حسگر شتاب سنج قادر است تا تعداد قدم های پیموده شده را اندازه گیری کند. همچنین دستگاه به سنسور تشخیص میزان استرس می باشد. شما می توانید این گجت هوشمند را به کمک بلوتوث به سیستم عامل های مختلف متصل کنید. بعد از اتصال به گوشی هوشمند می توانید نوتیفیکیشن تماس های دریافتی و پیامک را دریافت کنید و همچنین امکان دریافت پیام های شبکه های مجازی نیز بر روی دستگاه وجود دارد. کیفیت ساخت دستگاه بالا می باشد و مچ بند فوق دارای گواهی IP68 می باشد که در برابر گرد و غبار و آب و خط و خش مقاوم است.

باتری استفاده شده در دستگاه از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای توان 54 میلی آمپر است که اگر فقط از حسگر ضربان قلب دستگاه استفاده کنید تا 6 روز جوابگوی نیاز شما می باشد. اگر از دستگاه به صورت کامل استفاده کنید تا 48 ساعت جوابگوی نیازهای شما می باشد. در واقع یکی از معایب دستگاه شارژدهی ضعیف آن می باشد.

نقاط قوت:

ضد آب و گرد وغبار – اندازه‌گیری دقیق‌تر تعداد ضربان قلب در مقایسه با مدل قدیمی‌تر سونی – امکان محاسبه میزان استرس

نقاط ضعف:

فاقد صفحه نمایش – شارژدهی کم نسبت به مدل های شیائومی

364326
مچ‌ بند هوشمند سونی مدل SWR12

6) مچ بند هوشمند مدل HB-218

مچ بند هوشمند مدل HB-218 دارای نمایشگر بیضی شکل و با سایز صفحه نمایش ۰.۴۲ اینچ می باشد. سبک بوده و بند آن نرم و خوش ساخت است. شما به کمک این مچ بند می توانید کلیه اعلان های تماس و اس ام اس را به کمک ویبره باخبر شوید اما نکته منفی دستگاه عدم داشتن قابلیت پاسخ دهی و رد تماس می باشد. دستگاه به صورت خودکار میزان ضربان قلب را محاسبه می کند و در صورت کمتر یا بیشتر شدن ضربان قلب از نرمال خود به شما هشدار می دهد. مچ بند هوشمند مذکور قادر است تا کیفیت خواب سبک و عمیق شما را اندازه گیری کند و زمان بیدار شدن شما را از طریق موبایل ثبت می کند. تعداد قدم های برداشته شده و میزان مسافت پیموده شده و همچنین میزان کالری سوزانده شده توسط حسگر به شما اطلاع داده می شود و در حافظه دستگاه برای ارزیابی های آینده ثبت می شود. شما می توانید از اطلاعات هفتگی دستگاه نهایت استفاده را ببرید.

کورنومتر، هشدار، امکان اندازه گیری فشار خون و ضد رطوبت از دیگر ویژگی های محصول می باشد. شارژدهی دستگاه قابل قبول است چرا که دارای باتری 80 میلی آمپری می باشد. محصول فوق یک محصول مناسب برای هدیه دادن می باشد.

نقاط قوت:

سبک و خوش دست – اندازه گیری خودکار ضربان قلب و هشدار در صورت خارج شدن از حالت نرمال – اندازه گیری فشار خون

نقاط ضعف:

برای شنا در استخر و دوش آب گرم مناسب نیست – عدم امکان پاسخ دهی یا رد تماس

3959911
مچ بند هوشمند مدل HB-218

7) مچ بند هوشمند iHealth مدل AM4

مچ بند هوشمند فوق به نام iHealth Wave نیز معروف می باشد ، شما برای تجزیه و تحلیل کلیه فعالیت های ورزشی خود به صورت روزانه به این مچ بند هوشمند نیاز خواهید داشت. یکی از ویژگی های کلیدی و متمایز دستگاه نسبت به رقبا استفاده محصول در حین شنا کردن می باشد که فوق العاده است. دستگاه را می توان تا سی متر زیر آب برد بدون آنکه نگران خراب شدن آن باشید. این امر باعث می شود تا خریداران زیادی به سمت این مچ بند هوشمند بیایند. دستگاه در حین شنا کردن به صورت اتوماتیک تشخیص می دهد که نوع شنای شما چیست و اطلاعات شنای انجام شده را ثبت می کند. از جمله این مشخصات می توان به زمان شنا ، مسیر طی شده و کالری سوزانده شده اشاره کرد. حرکات بدنی شما در طی 24 ساعت اندازه گیری می شود و مسافت پیموده شده بیان می شود. اگر شما به صورت مختصر در زمان 15 دقیقه بدویید دستگاه پس از پایان کار چکیده ای از اطلاعات دویدن شما را بر روی نمایشگر قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های دستگاه اندازه گیری کیفیت خواب و ساعت های خواب سبک و سنگین می باشد که در این مچ بند قابل مشاهده است.

در زمان ورزش می توانید چند مرتبه بر روی صفحه نمایشگر ضربه بزنید تا اطلاعات مختلفی را نمایش دهد ، مشخصات و اطلاعات ثبت شده در حافظه دستگاه نگهداری می باشد تا در زمان مناسب ارزیابی شود. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه از نوع بلوتوث نسخه 4 است. شما برای راحتی کار با دستگاه می توانید اپلیکیشن iHealth MyVitals را بر روی گوشی خود نصب کنید. باتری استفاده شده از نوع لیتیوم پلیمری می باشد که 48 ساعت جوابگوی نیاز شما می باشد.

نقاط قوت:

دارای امکانات مناسب برای شنا – ویژگی مشخص کردن اهداف تمرینی روزانه – آلار درصورت عدم فعالیت بدنی – دارای بند اضافی به رنگ آبی – دارای حسگر شتاب‌سنج

نقاط ضعف:

ندارد

1405395
مچ بند هوشمند iHealth مدل AM4

8) مچ بند هوشمند تی تی وای مدل E07

مچ بند هوشمند فوق شبیه به یک ساعت هوشمند می باشد که دارای صفحه دایره ای شکل است که در زیر آن صفحه نمایش مستطیلی شکل پنهان شده است. اطلاعات و وضعیت فعالیت های ورزشی با رنگ سبزآبی قابل مشاهده است. در بخش انتهایی صفحه قسمتی وجود دارد که به لمس انگشت واکنش نشان می دهد و قابل کنترل کردن است. بند استفاده شده در این مچ بند نرم بوده و در ناحیه تماس با دست دارای روزنه هایی است که جریان هوا به خوبی جا به جا شود. مچ بند دارای حسگر شتاب سنج 6 محوری دقیق می باشد که به راحتی تعداد قدم های پیموده شده را بیان می کند. در این دستگاه حالت دوچرخه سواری و شنا فعال می باشد که به راحتی می توانید آن را پیگیری کنید. اطلاعات به مدت یک هفته بر روی حافظه مچ بند ثبت می شود. جنس قاب دستگاه از استیل ضد زنگ است و دارای گواهی IP67 می باشد که قادر است تا یک متر زیر آب مقاوم باشد.

شما اگر می خواهید از تمامی ویژگی های محصول به صورت حرفه ای استفاده کنید بهتر است اپلیکیشن Smart Wristband را بر روی گوشی خود نصب کنید. ارتباط بین گوشی و مچ بند از طریق بلوتوث انجام می شود. شما به کمک این مچ بند می توانید مقدار کالری سوزانده شده و فاصله پیموده شده و وضعیت خواب را اندازه گیری کنید. در این مچ بند مقدار هدف قابل تعیین می باشد به صورتی که پس از رسیدن به آن دستگاه با ویبره به شما اطلاع می دهد. تماس های ورودی ، پیامک و نوتیفیکیشن های شبکه اجتماعی در این مچ بند قابل رویت است. دستگاه دارای باتری 90 میلی آمپر است که تا 7 روز می تواند شارژدهی داشته باشد.

نقاط قوت:

کارکرد تاچ – نور کافی صفحه‌نمایش – امکان آویزان کردن از گردن – مشاهده پیامک‌ به صورت لاتین – دارای گواهی IP67 ضدآب

نقاط ضعف:

عدم نمایش پیامک‌های فارسی

1263675
مچ بند هوشمند تی تی وای مدل E07

9) مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band

همانطور که از عنوان محصول مشخص است مچ بند فوق تولید کشور ایران می باشد که برای فعالیت های ورزشی مناسب است. این مچ بند دارای صفحه نمایشOLED با سایز 0.42 اینچ می باشد که وضوع تصویر آن عالی بوده و صفحه نمایش استفاده شده دارای اثر انگشت بوده و ضدخش است. بند این محصول سیلیکونی درجه یک است و ضد حساسیت و قابل تعویض می باشد. مچ بند هوشمند فوق دارای پردازشگر قدرتمندی می باشد که شما می توانید به راحتی با آب کار کنید و از لحاظ سرعت و پردازش اطلاعات بسیار حرفه ای می باشد. تمامی اعلان های گوشی موبایل بر روی ساعت قابل مشاهده می باشد و باتری استفاده شده در این دستگاه 70 میلی آمپر است که حدودا 6 روز پاسخگوی نیاز شما می باشد. علاوه بر موارد گفته شده این مچ بند تعداد گام های پیموده شده را شمارش می کند و میزان کالری مصرف شده و وضعیت فشار خون را نشان می دهد.

نقاط قوت:

ضد خش و اثرانگشت – قیمت مناسب – قابلیت اتصال به گوشی های اندورید و ios – مقاوم در برابر آب

نقاط ضعف:

ندارد

2410038
مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band

10) مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e

مچ بند هوشمند فوق محصول شرکت هواوی می باشد که به نسبت مدل قدیمی تر خود دارای امکانات بیشتری می باشد. ویژگی های مختلف نظیر امکان کنترل تماس و استفاده در قالب هندزفری یا هدست بلوتوث را دارا می باشد. بند استفاده شده در این مچ بند بسیار نرم و راحت بوده و نمایشگر تعبیه شده در دستگاه مستطیلی است که به صورت منحنی شکل گرفته است.

مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 3e برای استفاده روزانه و ارزیابی حرکات ورزشی مانند برداشتن گام ، پیاده روی تند ، کوهنوردی و … مناسب می باشد. همچنین در این دستگاه امکان محاسبه و نمایش کالری سوزانده شده قابل رویت می باشد. دستگاه فوق دارای تکنولوژی بلوتوث می باشد که به اکثر گوشی های با سیستم عامل آندروید و ios متصل می شود. اگر می خواهید یک مچ بند روزانه داشته باشید می توانید بر روی محصول فوق حساب باز کنید. مچ بند دارای کاربری ساده بوده و زمان نگهداری شارژ آن بالا می باشد.

نقاط قوت:

کاربری ساده – نگهداری شارژ – کارایی بالا

نقاط ضعف:

قیمت کمی بالا – نداشتن رنگ‌های متنوع

4981346
مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e

7 دیدگاه در “راهنمای خرید مچ بند هوشمند و پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند در ایران

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  5. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  6. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  7. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو